zondag 1 mei 2011

Kruidvat 50% korting actie

helloo,
Jullie hebben vast en zeker wel gehoord van de kruidvat actie, namelijk 50% korting op ALLE merken makeup!Ik zou wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken.Wel is het jammer dat de foundation en eyeliner die ik altijd gebruik steeds overal uitverkocht waren! :( maar gelukkig heb ik nog wel wat dingetjes gescoord! het is niet veel, maar ik ben er wel ontzettend blij mee (:ik zeg het er trouwens even bij, ik heb nog een oude camera dus de kwaliteit is best slecht, maar er is in ieder geval wel te zien wat het artikel is (:
Als eerste 2 Essence multi dimension lakjes (links)De eerste is een mintgroene lak in de kleur: Replay.De tweede neigt veel naar blauw en heet: Tryin' to be cool.Daarnaast heb ik nog de 2 topcoats van Essence cracking nail art gehaald in de kleuren zwart en wit.Verder nog een mascara van Catrice die ik altijd gebruik en een wenkbrauwgel van Essence.Over het algemeen ben ik zeer tevreden over al deze artikelen, alleen de Essence cracking nail art White vind ik maar flut.De zwarte versie lakt echt perfect en geeft een mooi effect, de witte daarintegen "crackt" bijna niet en ziet er gewoon niet mooi uit.












Er komt nog een artikel met foto's van de Cracking nail art lakjes, zodat jullie het verschil kunnen zien.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten